Sunday, September 25, 2011

KOPI SPECIAL

MEMPERKENALKAN PRODUK TERBARU " KOPI SPECIAL"



APA DIA KOPI SPECIAL???

Suatu Suplemen @ Makanan Tambahan Tenaga, samada Tenaga Luaran @ Dalaman terutama sekali bagi tambahan TENAGA KITA KAUM LELAKI. Ianya merupakan suatu gabungan Akar-akar Kayu dan Rempah Ratus Terpilih. Prinsipnya adalah untuk Memperbaiki dan Membaik Pulih Urat Saraf yang Lemah dan Melancarkan Perjalanan Darah.

KOPI SPECIAL tidak sekadar menjamin prestasi kelakian anda, tetapi ianya juga dapat mengukuhkan fungsi Kardiovaskular dan meringankan simptom yang barkaitan dengan prostat seperti kekerapan membuang air kencing, mengelakan jangkitan pada saluran kencing dan mengurangkan ketidakselesaan serta keletihan buah pinggang dan simptom-simptom keletihan organ badan yang lain khususnya Memperkuatkan Sistem Imuniti Badan anda. Begitu juga dalam Menguatkan Otot-otot dan Ketahanan Organ Seks Lelaki.

CADANGAN PENGAMBILAN DOS YANG SEMPURNA

Minum 1 pek 20gm dengan berselang 1 @ 2 malam. Untuk menikmati kesan yang lebih dan memuaskan aktiviti seks anda sila sediakan:

1 cawan Kopi SPECIAL3 biji bawang putih (Tahan Mani)
1 biji Telur Ayam
3 sudu Madu



Tumbuk dan campurkan semua bahan diatas ke dalam kopi.
Minum ramuan diatas. Tunggu 1 @ ½ jam dan teruskan aktiviti seksual anda. Pasti anda akan tahu jawapannya daripada sebelum ini.



SIAPA YANG PATUT GUNA KOPI SPECIAL???


Semua Orang pun boleh guna apalagi kepada mereka yang Mengalami Sakit Kencing Manis, Lemah Syahwat, Darah Tinggi dll. Malah amat sesuai sekali dalam Membantu Mencegah dan Mengekalkan Tenaga kita.


SELAMAT MENCUBA!!!





PERHATIAN!!!


· Anda dilarang sama sekali mengambil 2 pek serentak.


· Jauhkan daripada kanak-kanak.


· Dilarang kepada wanita yang mengandung.


· Jangan minum teh secara berlebihan semasa pengambilan kopi SPECIAL terutama sebelum dan selepas 2 jam pengambilan.


· Jarakkan pengambilan lain-lain ubat Hospital samada sebelum atau selepas pengambilan kopi SPECIAL sekurang-kurangnya 2 jam.


· Makan lebih buah-buahan dan sayur-sayuran serta minum air yang mencukupi (10 gelas) dan sentiasa bersenam & bersukan untuk menambahkan lagi kesihatan anda.


· Teruskan minuman tersebut sekurang-kurangnya 3 kali seminggu. Insya’Allah kesihatan anda akan berada diposisi yang sepatutnya.


· Rasa tersumbat pada hidung mungkin akan terasa pada sesetengah individu yang baru selepas pengambilannya. Sindrom ini mungkin terjadi setelah 20 minit pengambilan Dos dan mungkin ia berlanjutan dalam tempoh 1 hingga 2 jam bergantung kepada Sistem Imuniti Badan Seseorang.


· Kesan seperti rasa dahaga akan muncul pada sesetengah individu selepas pengambilan Dos. Minum air yang banyak dan sindrom ini akan hilang antara 1 hingga 1 ½ jam selepas pengambilan Dos.

CATATAN TAMBAHAN:



· Apa salahnya disamping Anda guna Sendiri, Anda juga boleh menjadi Pengedar kepada Kawan-kawan dan Kawasan Anda.


· Untuk Belian 100 kotak @ 1000 pek ke atas Harga Boleh dirunding

harga:
sem. m'sia:
1 pek = RM 5.00
1 beg@ 10pek = RM 50.00

sabah& s'wak:
1 pek = RM 6.00
1 beg@ 10pek = RM 60.00



FUNGSI LAIN KOPI SPECIAL :

- Membantu meningkatkan tenaga secara tradisional
- Membantu dalam mengendalikan ketegangan
- Membantu melewatkan proses penuaan

Tegasnya kami bukan semata-mata berfikir pasal untung sahaja tetapi di atas rasa tanggungjawab diri dan amanah ilmu juga.Tegaskan jika anda minum kopi ni tiada kesan cukuplah minum sekali sahaja. Tetapi andainya ia berkesan teruskanlah mengamalkannya 3 kali seminggu sahaja & sejam@ 1/2 jam sebelum 'bersama'. Jika anda semua sayangkan diri sendiri dan isteri kerana sabda Nabi MUHAMMAD SAW : "Jika kamu berjimak (bersetubuh) puaskan sama isterimu", Renungkanlah...


LAIN-LAIN KHASIAT :

Amat baik bagi mereka yang menghidapi penyakit berikut :

1. Kencing manis
2. Darah tinggi
3. Lemah jantung
4. Batu Karang
5. Kencing tak lawas
6. Barah usus
7. Kerosakkan pundi kencing
8. Hyperimia prostat,
9. Jangkitan penyakit alat kelamin
10. Sakit pinggang
11. Urat saraf
12. Sembelit

Jika anda menghidapi penyakit-penyakit di atas, jangan berlengah lagi! hubungi kami segera untuk mendapatkan Kopi Special!!!!




HUBUNGI SEGERA!!!!!!!


" KEPUASAN ANDA ADALAH MATLAMAT KAMI"

No comments:

Post a Comment