Friday, July 15, 2011

CARA PENGAMBILAN

CARA PENGAMBILAN


Aturcara minum:
1.   Untuk penyakit kronik     - 3 kali sehari
  (sebelum sarapan pagi, sebelum makan Tengahari,
  dan sebelum makan malam)

2.   Untuk Pesakit Biasa          - 2 kali sehari
  (sebelum sarapan pagi dan sesudah Makan
  Malam)

3.  Untuk yang Normal           - 1 kali @ 2 kali sehari pada bila-bila masa.


Oleh kerana Susu Kambing Jagat Coffee ini berfungsi untuk  membantu merawat masalah kesihatan hingga ke akar umbi maka terdapat beberapa kemungkinan tindak balas yang perlu diketahui oleh mereka yang meminumnya :

1. Kemungkinan anda akan dapati begitu lawas dalam pembuangan air. Semuanya ini adalah ekoran daripada pembersihan perut, saluran darah dan proses menyahkan toksin dan keracunan yang telah lama bersarang dalam badan anda.


2. Kemungkinan anda akan merasa sengal dan sakit sendi-sendi atau kaki atau pinggang. Ini adalah proses menyahkan lendir-lendir dan angin yang ada dalam badan anda yang menyebabkan selama ini anda merasa kekejangan urat sehingga menyebabkan anda sering keletihan, sakit kepala, lenguh-lenguh badan dan sering berfikiran buntu.

Sekiranya kemungkinan di atas berlaku pada anda atau apa-apa tindak balas lain maka anda hanya perlu mengurangkan pengambilan daripada 3 kali sehari kepada 2@1 kali sehari. Selepas 1 minggu, anda perlu kembali semula kepada pengambilan 3 kali sehari.


 

"KEPUASAN ANDA ADALAH MATLAMAT KAMI"

No comments:

Post a Comment