Friday, July 15, 2011

PZAB MARKETING




Semua sedia maklum, dewasa kini fenomena Penyakit Kencing Manis atau Diabetis adalah merupakan suatu penyakit yang telah dihidapi dan dideritai oleh berjuta-juta orang diseluruh dunia. Puncanya tidak boleh dinisbah kepada sebab apa dan kenapa ianya berlaku. Andaian-andaian yang dibentang oleh para pakar adalah suatu andaian yang tidak boleh diklasifikasikan sebagai muktamad. Walaupun mereka telah berusaha dengan berbagai macam cara untuk menyelamat dan menyembuhkan pesakit, namun peratusan pesakit juga terus meningkat dari tahun ke setahun. Pelbagai ubat-ubatan dan dos telah dianjurkan para pakar samada untuk mencegah atau merawat pesakit, tetapi tidak kurang juga sebahagian pesakit ini terpaksa mengorbankan sebahagian anggota badannya, terutamanya dibahagian kaki, (kaki terpaksa dipotong akibat berkudis yang berpunca daripada Kencing Manis) agar ianya tidak terus merebak ke bahagian anggota badan yang lain dengan lebih parah lagi.

Walaupun demikian anda tidak perlu cemas dan bimbang. Hasil daripada pengalaman pihak kami selama 10 tahun dalam membantu merawat pesakit-pesakit Kencing Manis secara Tradisional, Alhamdulillah dan Insya’Allah, kalaupun tidak sembuh 100% pun, namun ianya dapat mengurangkan atau dapat bertahan daripada terus merebak. Oleh yang demikian dengan sedikit pegetahuan yang ada pihak kami rasa terpanggil untuk mengenengahkan perkara ini, agar kita semua tercegah daripada terkena penyakit Kencing Manis yang dianggap sebagai merbahaya ini.

 Disamping pelbagai ubatan yang berada dipasaran samada secara moden dan tradisional untuk merawat atau mencegah penyakit ini, pihak kami  telah mengkombinasikan pelbagai jenis herba TERPILIH dengan susu kambing yang berkualiti memandangkan khasiatnya yang baik untuk tubuh kita. Tujuannya adalah bagi memudahkan anda mengamalkanya sebagai minuman rutin harian yang berkhasiat dan selaku minuman pencegah daripada penyakit tersebut. Bagi memudahkan pihak anda mendapatkanya, pihak kami telah menamakan produk gabungan Herba dan Susu Kambing tersebut di atas nama Susu Kambing Jagat Coffee.





Tujuan pihak kami memproses produk dalam bentuk sedemikian adalah semata-mata untuk menjimatkan kos dan memudahkan anda menyediakannya dan hasilnya amat memuaskan. Apatah lagi Susu Kambing dan Herba-herba tersebut dapat membantu anda agar sentiasa bertenaga sepanjang hari samada  tenaga Dalaman dan Luaran diri  anda.


Tak cuba tak tahu!!! Cuba dulu baru anda tahu khasiatnya!!!

Jangan terpengaruh atau mendengar cerita sahaja. Insya’Allah berkat gabungan herba didalam Susu Kambing Jagat Coffee ianya dapat membantu anda dalam menyembuhkan penyakit yang berbahaya ini hingga ke akar umbinya. Apa lagi selaku seorang lelaki minuman ini sememangnya diperlukan kerana ianya dapat membantu Memulihkan Tenaga KELAKIAN diri anda supaya anda sentiasa bertenaga disamping orang tersayang. Susu Kambing dan gabungan herba tersebut  juga berkhasiat untuk melancarkan peredaran darah dalam badan serta dapat menormalkan kembali hubungan intim suami isteri seperti biasa. Ianya juga dapat membantu Mencegah Pertumbuhan Sel Kanser, Kolestrol, Kerosakan Saraf, Hypertensi, Gout, Strok, serta Melicinkan Kulit.

Tegasnya!!! Insya’Allah selama anda mengamalkan minuman Susu Kambing Jagat Coffee ini, anda tidak perlu lagi terlampau mengawal untuk menikmati makanan lazat yang mengandungi gula dan menjadi kegemaran anda. Kerana tindakan Susu Kambing dan Herba-herba yang terdapat di dalam SUSU KAMBING JAGAT COFFEE  dapat memberi reaksi yang cepat, malah pada pengambilan pertama kali pun anda telah dapat merasai tindak balasnya. Namun mesti mengikut Syor Penyediaan yang dicadangkan.



" KEPUASAN ANDA ADALAH MATLAMAT KAMI "

No comments:

Post a Comment