Friday, November 9, 2012

Vertrek



Hi eindelijk is het zover we zitten op ons vlucht te wachten naar ons kind. Vandaag natuurlijk wel wakker geworden als vijftig jarige. En na het geweldige feest van zaterdag is het gevoel er ook. Maar nu hebben we ruim drie weken om weer bij te tanken.

Het feest was echt geweldig om weer eens iedereen bij elkaar te zien en voor sommige een hernieuwde kennismaking. Ik zeg laten we dit er in houden en regelmatig een familie dag te organiseren met een leuk thema. Wie voor is laat me het weten dan regelen wij de eerste keer en geven dan het stokje door.

Maar het programma bekijkende zal het toch ook wel een aanslag zijn op ons uithoudings vermogen. Dan maar weer uitrusten als we weer aan het werk zijn "tenminste 1 van ons" koos werkeloos heeft dan nog ruim een maand om verder uit te rusten.

We gaan zo weer het blik in en zitten dan circa 11 uur opgesloten hopelijk gaat deze keer de landing wat gemakkelijker is dan op madeira. Hebben toen vier extra opgesloten gezeten omdat we moesten uitwijken. Verder denk ik niet dat deb dat gaat trekken die is gisterochtend met aftellen begonnen en kan er geen seconde langer bij hebben volgens mij.

Ik zal deze vakantie weer proberen om jullie op de hoogte te houden van onze avonturen in zuid Afrika.

Verder wil ik jullie alle bedanken dat jullie me een geweldige verjaardag hebben bezorgd welke me nog lang zal heugen.

Tot gauw op het blog

Gr bren en steven eeeeeeh sorry steef


No comments:

Post a Comment